مجله طراحی
مجله طراحی
میز قهوه

1x3

میز قهوه 1x3 با در هم آمیختن پازل های بررو الهام گرفته است. این هر دو - یک تکه مبلمان و یک تیزر مغز است. تمام قطعات بدون نیاز به وسایل ثابت در کنار هم می مانند. اصل انسداد شامل حرکات کشویی فقط یک فرایند مونتاژ سریع و ساخت 1x3 مناسب برای تغییر مکرر مکان است. سطح دشواری بستگی به مهارت و مهارت ندارد بلکه بیشتر به بینایی مکانی بستگی دارد. در صورت نیاز کاربر به راهنمایی ، دستورالعمل ارائه می شود. نام - 1x3 یک عبارت ریاضی است که منطق ساختار چوبی را نشان می دهد - یک نوع عنصر ، سه قطعه از آن.

نام پروژه : 1x3, نام طراحان : Petar Zaharinov, نام مشتری : PRAKTRIK.

1x3 میز قهوه

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.