مجله طراحی
مجله طراحی
رستوران چینی

Ben Ran

رستوران چینی بن ران رستوران چینی با هنرمندی هماهنگ است که در یک هتل لوکس ، وانگوه Eminent ، مالزی واقع شده است. طراح از درون گرا و مختصر بودن تکنیک های سبک شرقی برای ایجاد یک سلیقه واقعی ، فرهنگ و روح رستوران استفاده می کند. این سمبل شفافیت ذهنی است ، سعادتمندان را رها کنید و به بازگشت طبیعی و ساده به ذهن اصلی دست پیدا کنید. فضای داخلی طبیعی و ناخوشایند است. با استفاده از مفهوم باستانی همچنین همزمان با نام رستوران بن ران ، به معنی اصلی و طبیعت است. رستوران تقریباً 4088 فوت مربع است.

نام پروژه : Ben Ran, نام طراحان : Fuka Interior Decoration Sdn Bhd, نام مشتری : FUKA INTERIOR DECORATION SDN BHD.

Ben Ran رستوران چینی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.