مجله طراحی
مجله طراحی
بسته بندی لوازم آرایشی

Clive

بسته بندی لوازم آرایشی مفهوم بسته بندی لوازم آرایشی Clive متولد شده است که متفاوت است. جاناتان فقط نمی خواست مارک دیگری از لوازم آرایشی با محصولات مشترک ایجاد کند. مصمم به کشف حساسیت بیشتر و کمی بیشتر از آنچه که از نظر مراقبت شخصی اعتقاد دارد ، وی به یک هدف اصلی می پردازد. تعادل بین بدن و ذهن. با طراحی الهام گرفته از هاوایی ، ترکیبی از برگ های گرمسیری ، تونالیایی دریا و تجربه لمس بسته ها ، احساس آرامش و آرامش را فراهم می آورد. این ترکیب باعث می شود تا تجربه آن مکان به طراحی منتقل شود.

کتاب مفهوم و پوستر

PLANTS TRADE

کتاب مفهوم و پوستر PLANTS TRADE مجموعه ای از شکل نوآورانه و هنری از نمونه های گیاه شناسی است که برای ایجاد رابطه بهتر بین انسان و طبیعت به جای مواد آموزشی ساخته شده است. کتاب مفهوم تجارت گیاهان آماده شده است تا به شما در درک این محصول خلاق کمک کند. این کتاب که دقیقاً به همان اندازه محصول طراحی شده است ، نه تنها عکس های طبیعت بلکه گرافیک منحصر به فرد با الهام از خرد طبیعت را در خود جای داده است. جالب تر اینکه ، این گرافیک ها با دقت توسط letterpress چاپ می شوند تا هر تصویر دقیقاً مانند گیاهان طبیعی از نظر رنگ و بافت متفاوت باشد.

پوستر

Cells

پوستر در 19 ژوئیه 2017 ، PIY یک ساختمان کوچک در ملبورن استرالیا ساخت. این قلعه کوچکی است که از 761 جزء مونتاژ شده و آنها را آنرا "سلول" و "نام" گذاشتند. گره ها به صورت تونون نخ دستی و تونون مستقیم طراحی شده اند که خلاصه شده است & quot؛ شرق تنون & آمپر؛ West Mortise & quot ؛. محصولات آنها از جمله قفسه های متغیر ، قفسه های مطالعه و کفش و غیره را پیدا خواهید کرد که همه آنها شکسته شده و مجدداً در یک ارگانیسم قرار گرفته اند. و سپس ، شما میل آنها را برای رشد آزاد احساس خواهید کرد.

بسته بندی چای

Seven Tea House

بسته بندی چای برند Tea Hall ، با استفاده از تصویر ریختن و چای پراکنده به طور آزاد و فراغت ، مفهوم فرآیند تولید چای ، قوی یا ضعیف ، به صورت غیرقابل پیش بینی به عنوان عنصر نقاشی چای هنگام چشیدن چای ، شکل می گیرد. جذابیت های گاه به گاه مصرف چای به عنوان جوهر و استفاده از انگشت به عنوان قلم ، ترسیم ذهن گسترده خانواده چای سالن با چشم انداز. طرح اصلی بسته بندی ، فضای دلپذیری را بیان می کند و زمان دلپذیر زندگی را با چای بیان می کند.

تبلیغ برند

Project Yellow

تبلیغ برند Project Yellow یک پروژه هنری جامع است که مفهوم بصری همه چیز را زرد می سازد. با توجه به چشم انداز کلیدی ، نمایشگرهای بزرگ در فضای باز در شهرهای مختلف ساخته می شود و یک سری مشتقات فرهنگی و خلاق به طور همزمان تولید می شود. به عنوان یک IP بصری ، Project Yellow از یک تصویر بصری قانع کننده و یک رنگ رنگ پرانرژی برای شکل دادن به یک چشم انداز کلیدی یکپارچه برخوردار است ، که باعث می شود افراد فراموش نشدنی نشوند. مناسب برای ارتقاء آنلاین و آفلاین در مقیاس بزرگ و خروجی مشتقات بصری ، یک پروژه طراحی منحصر به فرد است.

طراحی Ip Visual

Project Yellow

طراحی Ip Visual Project Yellow یک پروژه هنری جامع است که مفهوم بصری همه چیز را زرد می سازد. با توجه به چشم انداز کلیدی ، نمایشگرهای بزرگ در فضای باز در شهرهای مختلف ساخته می شود و یک سری مشتقات فرهنگی و خلاق به طور همزمان تولید می شود. به عنوان یک IP بصری ، Project Yellow از یک تصویر بصری قانع کننده و یک رنگ رنگ پرانرژی برای شکل دادن به یک چشم انداز کلیدی یکپارچه برخوردار است ، که باعث می شود افراد فراموش نشدنی نشوند. مناسب برای ارتقاء آنلاین و آفلاین در مقیاس بزرگ و خروجی مشتقات بصری ، یک پروژه طراحی منحصر به فرد است.