مجله طراحی
مجله طراحی
گرافیک برای خانه تعطیلات

SAKÀ

گرافیک برای خانه تعطیلات استودیوی PRIM PRIM باعث ایجاد هویت بصری برای مهمان SAKÀ از جمله: نام و نشان طراحی ، گرافیک برای هر اتاق (طراحی نماد ، الگوهای تصویر زمینه ، طرح تصاویر دیواری ، لوازم جانبی بالش و غیره) ، طراحی وب سایت ، کارت پستال ، نشان ها ، کارت های نام و دعوت ها هر اتاق مهمان SAKÀ افسانه ای متفاوت با Druskininkai (یک شهر تفریحی در لیتوانی که خانه در آن واقع شده است) و محیط اطراف آن را نشان می دهد. هر اتاق به عنوان یک کلمه کلیدی از افسانه ، سمبل خود را دارد. این نمادها در گرافیک داخلی و اشیاء دیگر که هویت بصری آن را تشکیل می دهند ، ظاهر می شوند.

فرش

Folded Tones

فرش فرشها ذاتاً مسطح هستند ، هدف این بود که این واقعیت ساده را به چالش بکشیم. توهم سه بعدی فقط با سه رنگ حاصل می شود. تنوع رنگ و عمق فرش بستگی به عرض و چگالی نوارها ندارد ، به جای یک پالت بزرگ از رنگها که ممکن است فضای خاصی از آن داشته باشد ، بنابراین امکان استفاده انعطاف پذیر را فراهم می کند. از بالا یا دور ، فرش شبیه یک صفحه تاشو است. اما ، هنگام نشستن یا دراز کشیدن بر روی آن ، توهم چینها ممکن است قابل درک نباشد. این منجر به استفاده از خطوط تکراری ساده می شود که می توانید به عنوان یک الگوی انتزاعی از نزدیک استفاده کنید.

لباس

Nyx's Arc

لباس هنگامی که نور از سطح ویندوز با سطح ریز و درشتی عبور می کند ، سطح نورپردازی زیبایی شناسی ، نورپردازی را به وجود می آورد تا افراد را در هنگام ورود به اتاق وقتی مرموز و آرام ذهن می کند ، به عنوان Nyx با اسرارآمیز و ساکت ، استفاده از پارچه های چند لایه و پیچاندن چنین تعبیر زیبایی.

گردنبند

Extravaganza

گردنبند یک کولی زیبا با الهام از روف ها ، تزئینات گردن باستانی که می توانید در بسیاری از نقاشی های زیبای قرن شانزدهم و شانزدهم مشاهده کنید. مشخص شده با طراحی مدرن و مدرن ، ساده کردن سبک معمولی روفس در تلاش برای ساختن مدرن و امروزی. جلوه ای پیشرفته که زیبایی خاصی را به لباس پوشنده می بخشد ، استفاده از رنگ های سیاه و سفید باعث می شود تعدد ترکیبات با طراحی مدرن و خالص امکان پذیر باشد. گردنبند یک تکه ، انعطاف پذیر و سبک است. یک ماده غیر قیمتی بلکه با طراحی چشمگیر و پر جنب و جوش که باعث می شود این خانه دار فقط یک جواهر نباشد بلکه یک تزئین بدنه جدید است.

برنامه رویدادهای طراحی

Russian Design Pavilion

برنامه رویدادهای طراحی نمایشگاه ها ، مسابقات طراحی ، کارگاه های آموزشی ، مشاوره طراحی آموزشی و انتشار پروژه هایی با هدف ارتقاء طراحان و مارک های روسی در خارج از کشور. فعالیتهای ما طراحان روسی زبان را ترغیب می کند تا دانش و مهارت های خود را از طریق پروژه های بین المللی تکمیل کنند و به آنها کمک کنند تا نقش خود را در جامعه طراحی ، چگونگی تبلیغ و تولید محصولات خود به رقابت و ایجاد نوآوری های واقعی درک کنند.

پاراتنت

Positive and Negative

پاراتنت این محصولی است که به طور همزمان به عنوان عملکرد و زیبایی عمل می کند ، با ادعای فرهنگ و ریشه ها. Paravant "مثبت و منفی" به عنوان سدی قابل تنظیم و همراه برای حفظ حریم خصوصی عمل می کند که باعث ایجاد فضای بیرون زده یا اختلال در آن نمی شود. نقوش اسلامی جلوه ای به توری می بخشد که از مواد Corian / Resin تفریق می شود و قصدی دارد. مشابه یین یانگ ، همیشه چیزهای کمی در بد و همیشه کمی بد در خوب است. وقتی خورشید غروب می کند "مثبت و منفی" ، واقعاً لحظه درخشان آن است و سایه های هندسی اتاق را رنگ می کنند.