مجله طراحی
مجله طراحی
جدول تعامل

paintable

جدول تعامل Paintable یک میز چند منظوره برای همه است ، می تواند یک میز معمولی ، یک میز نقاشی یا یک ساز موسیقی باشد. شما می توانید از رنگ های مختلفی برای رنگ آمیزی روی سطح میز استفاده کنید تا موسیقی را با دوستان یا خانواده خود ایجاد کنید و سطح آن ترسیم را انتقال می دهد تا توسط حسگرهای رنگ تبدیل به ملودی شود. دو راه نقاشی وجود دارد ، طراحی خلاقانه و طراحی نت موسیقی ، بچه ها می توانند هر چیزی را که می خواهند برای ایجاد موسیقی تصادفی بکشند یا از قانونی که طراحی می کنیم برای پر کردن رنگ در موقعیت خاص استفاده کنند تا قافیه مهد کودک را بکشند.

چت بدون هندزفری

USB Speaker and Mic

چت بدون هندزفری بلندگو و میکروفون DIXIX USB برای عملکرد آن طراحی شده است. بلندگو میکروفون برای مکالمه هندزفری از طریق اینترنت ایده آل است ، میکروفون درست رو به روی شماست تا صدای شما را به گیرنده منتقل کند و بلندگو صدا را از شخصی که با او ارتباط برقرار می کنید ، ضربدر می کند.

میز ، چهار چوب ، تخته سنگ

Trifold

میز ، چهار چوب ، تخته سنگ شکل Trifold با ترکیبی از سطوح مثلثی و یک دنباله تاشو منحصر به فرد مطلع می شود. این طراحی مینیمالیستی و در عین حال پیچیده و مجسمه سازی است ، از هر زاویه دید ، یک ترکیب منحصر به فرد را نشان می دهد. این طرح می تواند متناسب با اهداف مختلف انجام شود بدون اینکه به کلیت ساختاری آن آسیب برسد. Trifold ویترین روشهای ساخت دیجیتال و استفاده از فناوریهای جدید ساخت مانند رباتیک است. فرایند تولید با همکاری یک شرکت ساخت روباتیک و متخصص در فلزات تاشو با روبات های 6 محوره توسعه یافته است.

گوشواره

Eclipse Hoop Earrings

گوشواره یک پدیده وجود دارد که به طور مداوم رفتارهای ما را دستگیر می کند و ما را در مسیرهای ما متوقف می کند. پدیده اخترشناسی یک خورشیدگرفتگی را از همان سنین اولیه بشریت به خود جلب کرده است. از تاریک شدن ناگهانی آسمان و لکه دار شدن از خورشید سایه طولانی ترس ، ظن و تعجب بر خیالات ریخته است طبیعت خیره کننده ماه گرفتگی خورشید جلوه ای ماندگار را برای همه ما به جا می گذارد. گوشواره های حلقوی الماس طلای سفید 18K با الهام از گرفتگی خورشید 2012 الهام گرفته شده است. این طرح سعی دارد طبیعت و زیبایی مرموز خورشید و ماه را به تصویر بکشد.

مبلمان و مجسمه های ارگانیک

pattern of tree

مبلمان و مجسمه های ارگانیک گزارشی از پارتیشن که از قطعات مخروط به طور ناکارآمد استفاده می کند. یعنی قسمت باریک نیمه بالایی تنه و قسمت نامنظم ریشه ها. من به حلقه های ارگانیک سالانه توجه کردم. الگوهای ارگانیک با هم همپوشانی پارتیشن ریتم راحتی را در یک فضای معدنی ایجاد می کنند. با محصولاتی که از این چرخه مواد به وجود می آید ، جهت مکانی مکانیکی برای مصرف کننده امکان پذیر می شود. علاوه بر این ، منحصر به فرد بودن هر محصول به آنها ارزش بسیار بالاتری می بخشد.

اسباب بازی

Movable wooden animals

اسباب بازی تنوع اسباب بازی های حیوانات با روش های مختلف ، ساده اما سرگرم کننده در حال حرکت است. اشکال انتزاعی حیوانات کودکان را تصور می کند. 5 گروه در این گروه وجود دارند: خوک ، اردک ، زرافه ، حلزون و دایناسور. هنگامی که آن را از روی میز انتخاب می کنید ، سر اردک از راست به چپ حرکت می کند ، به نظر می رسد "نه" برای شما می گوید؛ سر زرافه می تواند از بالا و پایین حرکت کند. بینی های خوک ، سر حلزون و دایناسور هنگامی که دم خود را می چرخانید از داخل به بیرون حرکت می کنند. همه حرکات باعث می شود مردم لبخند بزنند و کودکان را به سمت راه های مختلف مانند کشیدن ، فشار ، چرخاندن و غیره سوق دهند.