مجله طراحی
مجله طراحی
هتل

Aoxin Holiday

هتل این هتل در لوژو ، استان سیچوان واقع شده است ، شهری که به خاطر شراب آن شهرت دارد و طراحی آن با الهام از غار شراب محلی است ، فضایی که تمایل شدید به کاوش را برانگیزد. لابی بازسازی غار طبیعی است که ارتباط بصری مرتبط با آن مفهوم غار و بافت شهری محلی را تا هتل داخلی گسترش می دهد و بدین ترتیب یک حامل فرهنگی متمایز را تشکیل می دهد. ما احساس راحتی مسافر را در هنگام اقامت در هتل می دانیم و همچنین امیدواریم که بافت مواد و همچنین فضای ایجاد شده در سطح عمیق تری قابل درک باشد.

نام پروژه : Aoxin Holiday, نام طراحان : Shaun Lee, نام مشتری : ADDDESIGN Co., Ltd..

Aoxin Holiday هتل

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.