مجله طراحی
مجله طراحی
هویت برند

Pride

هویت برند برای ایجاد طراحی برند پراید ، این تیم از چندین روش از مطالعه مخاطبان هدف استفاده کرد. هنگامی که تیم طراحی آرم و هویت سازمانی را انجام داد ، قوانین روانشناسی هندسی را در نظر گرفت - تأثیر اشکال هندسی بر انواع روانی خاص افراد و انتخاب آنها. همچنین طراحی باید احساسات خاصی را در بین مخاطب ایجاد کرده باشد. برای رسیدن به نتیجه مطلوب ، این تیم از قوانین تأثیر رنگ بر روی یک شخص استفاده کرد. به طور کلی ، نتیجه در طراحی کلیه محصولات شرکت تأثیر گذاشته است.

نام پروژه : Pride, نام طراحان : Oleksii Chernov, نام مشتری : PRIDE.

Pride هویت برند

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.