مجله طراحی
مجله طراحی
چراغ کار

Linear

چراغ کار روش خمش لوله Linear Light برای تولید قطعات وسیله نقلیه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. خط زاویه ای سیال با کنترل دقیق تولید کننده تایوانی تحقق می یابد ، بنابراین حداقل مواد را برای ساختن وزن سبک Linear ، سبک و قابل حمل داشته باشید. ایده آل برای روشن کردن هر داخلی مدرن. این کار تراشه های LED کم نور لمسی بدون تاب زدن را با عملکرد حافظه که در حجم تنظیم قبلی روشن می شود اعمال می کند. خطی وظیفه به گونه ای طراحی شده است که توسط کاربر ساخته شده و از مواد غیر سمی تشکیل شده و دارای بسته بندی مسطح است. تمام تلاش خود را برای کاهش اثرات محیطی انجام می دهد

نام پروژه : Linear, نام طراحان : Ray Teng Pai, نام مشتری : Singular Concept, RAY.

Linear چراغ کار

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.