مجله طراحی
مجله طراحی
بطری

La Pasion

بطری این یک دست ساز است که توسط آرتورو لوپز ، یکی از اعضای خدمه در استودیو Xaquixe طراحی شده است. او هنگامی که درختی را دید که مانند یک زوج در آغوش یکدیگر قرار گرفته بود ، ایده بطری را به دست آورد ، و این باعث شد که او فکر کند که چگونه عزیزان هنگام نگه داشتن یکدیگر با "بعدón" یکی می شوند. شیشه ای که در ساخت قطعه استفاده می شود ، همانطور که تمام شیشه های مورد استفاده در استودیو Xaquixe است ، 95٪ بازیافت می شود. کوره های مورد استفاده در استودیو توسط خدمه ساخته شده و با زباله های آلی مانند روغن زباله و یا زیست توده فرآوری شده برای تبدیل شدن به گاز متان تغذیه می شوند.

نام پروژه : La Pasion, نام طراحان : Studio Xaquixe, نام مشتری : Studio Xaquixe.

La Pasion بطری

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.