مجله طراحی
مجله طراحی
بطری

La Pasion

بطری این یک دست ساز است که توسط آرتورو لوپز ، یکی از اعضای خدمه در استودیو Xaquixe طراحی شده است. او هنگامی که درختی را دید که مانند یک زوج در آغوش یکدیگر قرار گرفته بود ، ایده بطری را به دست آورد ، و این باعث شد که او فکر کند که چگونه عزیزان هنگام نگه داشتن یکدیگر با "بعدón" یکی می شوند. شیشه ای که در ساخت قطعه استفاده می شود ، همانطور که تمام شیشه های مورد استفاده در استودیو Xaquixe است ، 95٪ بازیافت می شود. کوره های مورد استفاده در استودیو توسط خدمه ساخته شده و با زباله های آلی مانند روغن زباله و یا زیست توده فرآوری شده برای تبدیل شدن به گاز متان تغذیه می شوند.

نام پروژه : La Pasion, نام طراحان : Studio Xaquixe, نام مشتری : Studio Xaquixe.

La Pasion بطری

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.