مجله طراحی
مجله طراحی
مرکز فروش املاک و مستغلات

MIX C SALES CENTRE

مرکز فروش املاک و مستغلات مرکز فروش املاک و مستغلات است شکل معماری اصلی یک جعبه مربع شیشه ای است. طراحی کلی داخلی را می توان از قسمت بیرونی ساختمان مشاهده کرد و طراحی داخلی کاملاً از ارتفاع ساختمان منعکس شده است. چهار منطقه عملکرد ، منطقه نمایش چندرسانه ای ، منطقه نمایش مدل ، منطقه مبل مذاکره و منطقه نمایش مواد وجود دارد. چهار منطقه عملکردی پراکنده و منزوی به نظر می رسند. بنابراین برای دستیابی به دو مفهوم طراحی ، از یک روبان برای اتصال به کل فضا استفاده کردیم: 1. اتصال به مناطق عملکرد ، 2. شکل گیری ارتفاع ساختمان.

نام پروژه : MIX C SALES CENTRE, نام طراحان : Kris Lin, نام مشتری : .

MIX C SALES CENTRE مرکز فروش املاک و مستغلات

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.