مجله طراحی
مجله طراحی
مرکز فروش املاک و مستغلات

MIX C SALES CENTRE

مرکز فروش املاک و مستغلات مرکز فروش املاک و مستغلات است شکل معماری اصلی یک جعبه مربع شیشه ای است. طراحی کلی داخلی را می توان از قسمت بیرونی ساختمان مشاهده کرد و طراحی داخلی کاملاً از ارتفاع ساختمان منعکس شده است. چهار منطقه عملکرد ، منطقه نمایش چندرسانه ای ، منطقه نمایش مدل ، منطقه مبل مذاکره و منطقه نمایش مواد وجود دارد. چهار منطقه عملکردی پراکنده و منزوی به نظر می رسند. بنابراین برای دستیابی به دو مفهوم طراحی ، از یک روبان برای اتصال به کل فضا استفاده کردیم: 1. اتصال به مناطق عملکرد ، 2. شکل گیری ارتفاع ساختمان.

نام پروژه : MIX C SALES CENTRE, نام طراحان : Kris Lin, نام مشتری : .

MIX C SALES CENTRE مرکز فروش املاک و مستغلات

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.