مجله طراحی
مجله طراحی
صندلی سالن

YO

صندلی سالن YO از اصول ارگونومیک صندلی راحت و خطوط هندسی خالص پیروی می کند که به طور انتزاعی حروف "YO" را تشکیل می دهد. این یک کنتراست بین یک ساخت و ساز چوبی عظیم "مرد" و یک پارچه کامپوزیت سبک و شفاف "زن" صندلی و عقب ایجاد شده از مواد 100٪ بازیافت شده ایجاد می کند. تنش پارچه با درهم آمیختن الیاف (به اصطلاح "کرست") حاصل می شود. صندلی سالن توسط مدفوع تکمیل می شود که هنگام چرخش 90 درجه به یک میز جانبی تبدیل می شود. طیف وسیعی از انتخاب های رنگی به آنها امکان می دهد تا به راحتی در فضای داخلی سبک های مختلف قرار بگیرند.

نام پروژه : YO, نام طراحان : Rok Avsec, نام مشتری : ROPOT.

YO صندلی سالن

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.