مجله طراحی
مجله طراحی
فلش مموری Usb

Frohne eClip

فلش مموری Usb eClip اولین فلش USB درایو کلیپ کاغذی جهان با یک خط کش متریک است. از eClip جایزه طراحی iDA و Golden A 'Silver دریافت شد. eClip سبک وزن است ، در صفحه کلید شما متناسب است و مانند کلیپ کاغذی کار می کند تا اوراق ، رسید و پول خود را سازماندهی کند. eClip از داده های شخصی ، مالکیت معنوی ، داده های کارفرمایان ، داده های پزشکی و اسرار تجاری با نرم افزار امنیتی محافظت می کند. eClip توسط Frohne در فلوریدا طراحی شده است. کانکتور حافظه طلا از مقاومت در برابر ضربه ، خراش ، ضد آب ، مقاوم در برابر الکل ، مقاوم در برابر گرد و غبار ، مقاوم در برابر زنگ زدگی و الکترومغناطیسی برخوردار است.

نام پروژه : Frohne eClip , نام طراحان : Derrick Frohne, نام مشتری : Frohne.

Frohne eClip  فلش مموری Usb

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.