مجله طراحی
مجله طراحی
تقویم

calendar 2013 “Waterwheel”

تقویم Waterwheel یک تقویم سه بعدی است که از شش بالشتک ساخته شده به شکل آبشار ساخته شده است. هر ماه یک تقویم مستقل منحصر به فرد برای دسک تاپ خود مانند یک واترچل بچرخانید تا استفاده کنید. Life with Design: طرح های با کیفیت دارای قدرت اصلاح فضای و تغییر ذهن کاربران آن هستند. آنها راحتی دیدن ، نگه داشتن و استفاده را به شما ارائه می دهند. آنها از سبکی و یک عنصر غافلگیرکننده غنی شده و فضای را غنی می کنند. محصولات اصلی ما با استفاده از مفهوم "زندگی با طراحی" طراحی شده اند.

کمد لباس چند منظوره

Shanghai

کمد لباس چند منظوره کمد لباس چند منظوره "شانگهای". الگوی جلو و شکل لاکونیک به عنوان "دیوار تزئینی" عمل می کنند ، و این امر باعث می شود تا کمد لباس را به عنوان یک عنصر تزئینی درک کنید. سیستم "همه فراگیر": شامل مکان های ذخیره سازی با حجم های مختلف است. میزهای داخلی تختخواب داخلی که بخشی از جلوی کمد است که با یک فشار پیش ساخته باز و بسته می شود. 2 لامپ داخلی ساخته شده در لامپ که از حجم قابل توجهی در دو طرف تخت پنهان شده اند. قسمت اصلی کمد از یک تکه چوبی به شکل کوچک ساخته شده است. از 1500 قطعه كمپا و 4500 قطعه بلوط سفید شده تشکیل شده است.

میز انتهایی

TIND End Table

میز انتهایی TIND End Table یک میز کوچک و سازگار با محیط زیست با حضور بصری قوی است. بالای استیل بازیافت شده با برش جوشکاری شده با الگویی پیچیده ساخته شده است که الگوهای نور و سایه روشن را ایجاد می کند. شکل پاهای بامبو با الگوبرداری در قسمت بالای استیل مشخص می شود و هر چهارده پا از بالای استیل عبور کرده و سپس برافروخته می شود. بامبو کربنیزه شده از بالا ، الگوی دستگیری ایجاد می کند که در برابر فولاد سوراخ شده مخلوط می شود. بامبو یک ماده خام به سرعت قابل تجدید است ، زیرا بامبو یک چمن به سرعت در حال رشد است ، و نه یک محصول چوبی.

اسباب بازی

Rocking Zebra

اسباب بازی کودکان عاشق این اسباب بازی پر زرق و برق هستند ، در حالی که ظاهر مدرن ، گرافیک های بد بو و چوب طبیعی ، چشم نواز واقعی در خانه مدرن هستند. چالش طراحی شامل حفظ شخصیت اصلی یک اسباب بازی وراثت کلاسیک است ، در حالی که از تکنیک های پیشرفته و یک سیستم ساختمانی مدولار استفاده می شود تا انواع بعدی حیوانات بعدی با حداقل تغییر جزئی در اختیار شما قرار گیرد. این محصول بسته بندی شده نیز برای کانال های فروش مستقیم اینترنت نیاز به جمع و جور و کمتر از 10 کیلوگرم دارد. استفاده از ورقه ورقه چاپی سفارشی اول واقعی است ، و در نتیجه رنگ / الگوی کامل در سطح کاملاً مقاوم در برابر خراش ایجاد می شود

مبلمان میز منزل

Marken Desk

مبلمان میز منزل احساس سبک وزن بصری این میز زیبا و در عین حال قوی ، ما را به مدرسه طراحی اسکاندیناوی بازمی گرداند. شکل ناخوشایند پاها ، روشی که تقریباً مانند یک ژست سلام و احترام به سلامتی به سمت جلو تکیه داده است ، ما را به یاد سیلوت مردی نجیب با کلاه خود در آغوش گرفتن یک خانم می اندازد. میز از ما برای استفاده از آن استقبال می کند. شکل کشوها ، مانند اندامهای جداگانه میز ، با حس آویزان بودن و ظاهری جلوه گر جلوی اتاق ، مانند چشم های مراقب اتاق را اسکن می کند.

صندلی بار

Barcycling Chair

صندلی بار نوار دوچرخه سواری یک صندلی نوار است که با طراحی فضاهای ورزشی طراحی شده است. با تشکر از زین دوچرخه و پدال دوچرخه ، با استفاده از تصویر پویایی روی صندلی میله توجه می کند. .برخی نرمی از پلی اورتان ، چرم طبیعی و کیفیت دوخت دست ، نماد دوام است. بر خلاف صندلی نوار استاندارد که جای پاها را نمی توان تغییر داد ، بارکچرخه سواری باعث می شود تا صندلی های متغیر با نگه داشتن پدال ها در مکان های مختلف. این امکان را طولانی تر و راحت می کند نشسته