مجله طراحی
مجله طراحی
برنامه ساعت

Dominus plus

برنامه ساعت Dominus plus زمان را به روشی اصلی بیان می کند. مانند نقاط روی قطعه های دومینو ، سه گروه نقطه نشان می دهد: ساعت ، دهها دقیقه و دقیقه. زمان روز را می توان از رنگ نقاط مطالعه کرد: سبز برای AM؛ زرد برای PM. این برنامه شامل یک تایمر ، یک ساعت زنگ دار و صدا و سیما است. همه عملکردها با لمس نقاط گوشه ای گسسته قابل پیمایش هستند. این یک طراحی اصلی و هنری بود که چهره زمان واقعی قرن بیست و یکم را به نمایش می گذارد. این در یک همزیستی زیبا با موارد دستگاه های قابل حمل اپل طراحی شده است. این رابط کاربری ساده با تنها چند کلمه ضروری برای بهره برداری از آن دارد.

فضای تجاری

De Kang Club

فضای تجاری Dekang در مرکز تجاری گوانگژو چین واقع شده است ، SPA و سرگرمی یکی از پروژه های تجاری است. این پروژه در مفهوم طراحی "منظر شهری" به عنوان سرنخ اساسی برای پاسخگویی به خواسته های زندگی شهری مدرن قرار دارد.

کارت پیام

Standing Message Card “Post Animal”

کارت پیام بگذارید کیت صنایع دستی کاغذ حیوانات پیامهای مهم شما را تحویل دهد. پیام خود را در بدن بنویسید و سپس با سایر قسمت های داخل پاکت بفرستید. این یک کارت پیام سرگرم کننده است که گیرنده می تواند در کنار هم جمع شده و نمایش دهد. دارای شش حیوان مختلف: اردک ، خوک ، گورخر ، پنگوئن ، زرافه و گوزن شمالی. Life with Design: طرح های با کیفیت دارای قدرت اصلاح فضای و تغییر ذهن کاربران آن هستند. آنها راحتی دیدن ، نگه داشتن و استفاده را به شما ارائه می دهند. آنها از سبکی و یک عنصر غافلگیرکننده غنی شده و فضای را غنی می کنند.

مبل

Mäss

مبل من می خواستم یک مبل مدولار ایجاد کنم که بتواند در چندین محلول جداگانه صندلی تغییر شکل دهد. مبلمان کل فقط از دو قطعه مختلف به یک شکل تشکیل شده است تا انواع مختلفی از راه حل ها را تشکیل دهند. ساختار اصلی همان شکل جانبی استراحت بازو است اما فقط ضخیم تر است. استراحت بازو را می توان 180 درجه چرخانده تا تغییر یا ادامه ی بخش اصلی مبلمان تغییر یابد.

پایه کیک

Temple

پایه کیک از محبوبیت روزافزون پخت و پز در منزل ، نیاز به یک ایستاده کیک مدرن به نظر می رسد ، که می تواند به راحتی در یک کمد یا قرعه کشی نگهداری شود. تمیز کردن و تمیز کردن ماشین ظرفشویی آسان. با کشیدن صفحات روی ستون مهره مرکزی ، معبد به راحتی جمع می شود و بصری است. جداسازی قطعات با سادگی خاموش کردن آنها آسان است. هر 4 عنصر اصلی توسط Stacker برگزار می شود. Stacker کمک می کند تا همه عناصر در کنار هم برای ذخیره سازی جمع و جور از چند زاویه نگهداری شود. برای موارد مختلف می توانید از پیکربندی های مختلف صفحه استفاده کنید.

صندلی سالن

Bessa

صندلی سالن صندلی استراحتگاه بسا که برای مناطق استراحتگاه هتل ها ، استراحتگاه ها و اقامتگاه های خصوصی طراحی شده است ، با پروژه های مدرن طراحی داخلی هماهنگ است. طراحی آن باعث ایجاد آرامش می شود و به یاد تجربه هایی می رود که باید به خاطر بیایند. با حل تولید کاملاً پایدار ، می توانیم از تعادل آن بین فرم ، طراحی معاصر ، عملکرد و ارزشهای ارگانیک آن لذت ببریم.