مجله طراحی
مجله طراحی
تقویم

calendar 2013 “Town”

تقویم Town یک کیت کاردستی کاغذی با قطعاتی است که می توان آنها را به صورت آزاد در تقویم مونتاژ کرد. ساختمان ها را به اشکال مختلف کنار هم قرار دهید و از ایجاد شهر کوچک خودتان لذت ببرید. Life with Design: طرح های با کیفیت دارای قدرت اصلاح فضای و تغییر ذهن کاربران آن هستند. آنها راحتی دیدن ، نگه داشتن و استفاده را به شما ارائه می دهند. آنها از سبکی و یک عنصر غافلگیرکننده غنی شده و فضای را غنی می کنند. محصولات اصلی ما با استفاده از مفهوم "زندگی با طراحی" طراحی شده اند.

ساعت

Ring Watch

ساعت حلقه ساعت حداکثر ساده سازی ساعت مچی سنتی را از طریق حذف اعداد و دست ها به نفع این دو حلقه نشان می دهد. این طراحی مینیمالیستی هم ظاهری تمیز و ساده را ارائه می دهد که کاملاً با زیبایی شناسی چشم نواز کاملاً مطابقت دارد. تاج امضا آن هنوز ابزاری مؤثر برای تغییر ساعت در حالی که صفحه نمایش پنهان جوهر الکترونیکی آن ، گروههای رنگی واضح را با تعریف استثنایی نشان می دهد ، در نهایت حفظ جنبه آنالوگ و در عین حال ماندگاری بیشتر باتری است.

نیمکت شهری

Eternity

نیمکت شهری نیمکت دو صندلی ساخته شده از سنگ مایع. دو واحد مستحکم تجربه صندلی راحتی و پذیرایی را ارائه می دهند و در عین حال از پایداری سیستم مراقبت می کنند. انتهای نیمکت به گونه ای قرار می گیرد که کوچکترین حرکت را خنثی می کند. این یک نیمکت است که به ساختار زیر ساختاری موجود یک محیط شهری احترام می گذارد. نصب آسان در سایت معرفی می شود. نقاط لنگر نه بیشتر ، فقط رها کنید و فراموش کنید. مراقب باشید ، Eighternity نزدیک است. اوه آره

طراحی نمایشگاه

Multimedia exhibition Lsx20

طراحی نمایشگاه یک نمایشگاه چندرسانه ای به بیستمین سالگرد معرفی مجدد ارزهای پول ملی اختصاص یافته است. هدف از این نمایشگاه معرفی چارچوب تثلیثی بود که پروژه هنری برپایه آن یعنی اسکناس و سکه ، نویسندگان - 40 هنرمند برجسته لتونی از ژانرهای مختلف خلاقانه - و آثار هنری آنها بود. مفهوم این نمایشگاه از گرافیت یا سرب سرچشمه گرفته است که محور اصلی یک مداد است ، ابزاری مشترک برای هنرمندان. ساختار گرافیت به عنوان عنصر اصلی طراحی نمایشگاه به کار رفته است.

تقویم

calendar 2013 “Module”

تقویم ماژول یک تقویم سه ماهه مفید با قطعات جداگانه است که ممکن است به عنوان سه ماژول انباشته به شکل مکعب ترکیب شوند ، بنابراین می توانید در صورت راحتی خود آنها را آزادانه جمع کنید. Life with Design: طرح های با کیفیت دارای قدرت اصلاح فضای و تغییر ذهن کاربران آن هستند. آنها راحتی دیدن ، نگه داشتن و استفاده را به شما ارائه می دهند. آنها از سبکی و یک عنصر غافلگیرکننده غنی شده و فضای را غنی می کنند. محصولات اصلی ما با استفاده از مفهوم "زندگی با طراحی" طراحی شده اند.

برنامه های ساعت

genuse

برنامه های ساعت Tritime، Fortime، Timegrid، Timinus، Timechart، Timenine مجموعه ای از برنامه های ساعت هستند که بطور خاص برای دستگاه من Watch ساخته شده اند. برنامه ها در طراحی اصلی ، ساده و زیبایی شناسی هستند ، از قومیت های آینده از طریق سبک علمی تخیلی و کسب و کار دیجیتال. کلیه گرافیک های ساعتهای تماشایی در 9 رنگ موجود است - متناسب با مجموعه رنگهای I Watch. اکنون یک لحظه عالی برای یک روش جدید برای نشان دادن ، خواندن و درک روزگار ما است. www.genuse.eu