مجله طراحی
مجله طراحی
مجموعه چای

Wavy

مجموعه چای Wavy با الهام از تراس تراورتن در طبیعت ، مجموعه ای چای است که تجربه ای بی نظیر چای را برای شما به ارمغان می آورد. دستگیره های خلاقانه برای جا به جایی راحت در دستان شما ساخته شده است. با لانه کردن فنجان با کف دست ، می فهمید که مانند آب نیلوفر آب باز می شود و شما را به لحظه ای از آرامش سوق می دهد.

جواهرات

Poseidon

جواهرات جواهری که من طراحی می کنم احساساتم را ابراز می کند. این مرا به عنوان یک هنرمند ، طراح و همچنین به عنوان یک شخص معرفی می کند. محرک ایجاد پوزیدون در تاریکی ترین ساعت های زندگی من زمانی تنظیم شد که احساس ترس ، آسیب پذیر و نیاز به محافظت کردم. در درجه اول من این مجموعه را برای استفاده در دفاع از خود طراحی کردم. حتی اگر این ایده در طول این پروژه محو شده باشد ، هنوز هم وجود دارد. پوزیدون (خدای دریا و "زمین شاکر" ، زمین لرزه در اساطیر یونان) اولین مجموعه رسمی من است و با هدف زنان قدرتمند ساخته شده است ، به این معنی که احساس قدرت و اطمینان به آراسته کننده می دهد.

برچسب ها

Stumbras Vodka

برچسب ها این مجموعه ودکا کلاسیک Stumbras سنت های ساخت ودکا قدیمی لیتوانی را احیا می کند. طراحی باعث می شود کالای سنتی قدیمی نزدیک و مرتبط با مصرف کننده امروزی باشد. بطری شیشه ای سبز ، تاریخ ساخت ودکا لیتوانی ، افسانه های مبتنی بر واقعیت های واقعی و جزئیات دلپذیر و چشم نواز است - فرم برش خورده یادآور عکس های قدیمی ، نوار شیب دار در پایین که تکمیل کننده ترکیب متقارن کلاسیک است ، و قلم ها و رنگ هایی که هویت هر مارک فرعی را منتقل می کند - همه باعث شده مجموعه ودکا سنتی غیر طبیعی و جالب باشد.

تقویم

NTT EAST 2014 Calendar “Happy Town”

تقویم ما با شما شهرهایی می سازیم. پیامی که NTT ارتقاء فروش شرکتهای ژاپن شرقی در آن ارسال کرده است در این تقویم میز قرار دارد. قسمت بالایی ورق های تقویم ، برش هایی از ساختمان های رنگارنگ است و صفحه های همپوشانی یک شهر شاد را تشکیل می دهند. این یک تقویم است که می توانید هر ماه از تغییر مناظر خط ساختمانها لذت ببرید و این احساس را برای شما فراهم می کند که در طول سال شاد بمانید.

تقویم

NTT COMWARE “Season Display”

تقویم این یک تقویم میز است که با یک طرح برش ساخته شده و دارای نقوش فصلی در نقش برجسته و برجسته است. برجسته طراحی هنگامی که نمایش داده می شود ، نقوش فصلی با زاویه 30 درجه برای مشاهده بهتر تنظیم می شوند. این شکل جدید بیانگر استعداد جدید NTT COMWARE برای تولید ایده های جدید است. اندیشه به قابلیت تقویم با فضای نوشتاری کافی و خطوط حاکم داده می شود. برای مشاهده سریع و آسان برای استفاده ، پیرایش با اصالت که آن را از تقویم های دیگر جدا می کند ، مفید است.

جواهرات

odyssey

جواهرات ایده اصلی ادیسه توسط مونومر شامل پوشاندن اشکال هندسی حجمی و با یک پوست الگو است. از این جا ، تداخلی از وضوح و تحریف ، شفافیت و پنهان سازی در جریان است. تمام اشکال و الگوهای هندسی را می توان در صورت تمایل ، متنوع و با اضافات ترکیب کرد. این ایده جذاب و جذاب ، امکان ایجاد طیف تقریبا وصف ناپذیری از طرح ها را فراهم می کند ، کاملاً مطابق با فرصت های ارائه شده توسط نمونه سازی سریع (چاپ سه بعدی) ، زیرا هر مشتری می تواند یک کالای کاملاً فردی و منحصر به فرد تولید کند (بازدید: www.monomer. فروشگاه اینترنتی)