مجله طراحی
مجله طراحی
دفتر مرکزی

Nippo Junction

دفتر مرکزی دفتر مرکزی Nippo بر روی یک تقاطع چند لایه از زیرساخت های شهری ، یک بزرگراه و یک پارک ساخته شده است. نیپو یک شرکت پیشرو در ساخت و ساز جاده است. آنها Michi را تعریف می کنند که به معنای "خیابان" در ژاپنی است ، و اساس مفهوم طراحی آنها "چیزی است که اجزای مختلفی را به هم وصل می کند". میشی ساختمان را با بافت شهری متصل می کند و همچنین فضاهای کاری فردی را به یکدیگر متصل می کند. Michi به منظور ایجاد ارتباطات خلاقانه و تحقق بخشیدن به محل اتصال کار مکانی منحصر به فرد که فقط در Nippo امکان پذیر است ، بهبود یافته است.

نام پروژه : Nippo Junction, نام طراحان : Takahiro Ichimaru,Tetsuya Tatenami, نام مشتری : Nippo Corporation.

Nippo Junction دفتر مرکزی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.