مجله طراحی
مجله طراحی
نوشیدنی

Firefly

نوشیدنی این طرح یک کوکتل جدید با Chia است ، ایده اصلی طراحی یک کوکتل است که دارای چندین مرحله طعم است. این طرح همچنین با رنگ های مختلفی همراه است که می تواند در زیر نور سیاه دیده شود و این باعث می شود آن را برای مهمانی ها و باشگاه ها مناسب کنید. Chia می تواند هر طعم و رنگ را جذب و ذخیره کند ، بنابراین هنگامی که یک کوکتل با Firefly تولید کرد ، می توانید قدم به قدم طعم های مختلفی را تجربه کنید. ارزش غذایی این محصول در مقایسه با سایر کوکتل ها بالاتر است و این همه به دلیل ارزش غذایی بالای Chia و کالری کم است. . این طرح فصل جدیدی از تاریخ نوشیدنی ها و کوکتل ها است.

نام پروژه : Firefly, نام طراحان : Ladan Zadfar and Mohammad Farshad, نام مشتری : Creator studio.

Firefly نوشیدنی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.