مجله طراحی
مجله طراحی
تایپوگرافی

Ila'l Amam Type Family

تایپوگرافی "Ila'l Amam" خانواده ای از نوع عربی است که از ترکیبی از اولین نوع نمایشگرهایی که تاکنون ایجاد شده اند - Fat Faces ، و همچنین اسکریپت های کوفی پرنعمت ایرانی قرن یازدهم ، که همه آنها را به یک شکل italicized / oblique تبدیل کرده است. "Ila'l Amam" متشکل از انواع صفحه نمایش است که برای اهداف در مقیاس بزرگ استفاده می شود زیرا حروف بسیار تلطیف شده و با داشتن تضاد واضح بین سکته های ضخیم و نازک مشخص می شوند. جذابیت پشت یک نوع حروف برجسته / مورب ناشی از عدم وجود یک نوع عربی بود ، زیرا عربی شاید از ابتدا داشتن یک قالب کاملاً ایتالیایی را در نظر داشته باشد.

نام پروژه : Ila'l Amam Type Family, نام طراحان : Sara Mansour, نام مشتری : Sara Mansour.

Ila'l Amam Type Family تایپوگرافی

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.