مجله طراحی
مجله طراحی
سیگنال راهنمایی و رانندگی

Don Luis

سیگنال راهنمایی و رانندگی بسیاری از کشورها شروع به اجرای سیاست هایی برای تشویق پیاده روی به عنوان یک روش مهم حمل و نقل کردند. ریسک عابر پیاده هنگامی افزایش می یابد که طراحی جاده نتواند برنامه ریزی و تأمین مکانیسم های کنترل ترافیک را انجام دهد که عابران را از وسایل نقلیه جدا می کند. تخمین زده می شود که به طور کلی تصادفات بین 1 تا 2 درصد تولید ناخالص ملی (WHO) هزینه کند. دون لوئیس یک سیگنال ترافیکی سه بعدی است که به یک خط 2D زرد رنگ در پیاده رو وصل می شود تا از عبور عابر پیاده در خیابان و مکان دیگری برای گورخر جلوگیری کند. طراحی شده با یک تحلیل فرهنگی اجتماعی و صرفاً از رهنمودهای زیبایی شناختی نیست.

نام پروژه : Don Luis, نام طراحان : CasBeVilla Team, نام مشتری : CasBeVilla Team.

Don Luis سیگنال راهنمایی و رانندگی

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.