مجله طراحی
مجله طراحی
میز قهوه

Fallen Bird

میز قهوه دقیقاً مانند ایمانوئل کانت ، من از یک ایده زیبایی شناختی شروع می کنم که به کار من روح می بخشد. من همیشه راه خودم را دنبال می کنم: بصری ، عاطفی و آگاهانه درگیر یک موضوع خاص هستم. مثلث ها در (E) حرکت داستانی است که از یک شکل هندسی مستحکم ، مثلث متساویال شروع می شود ، اولین موردی که نقاط پشتیبانی نمی کند. بریده شود این اشکال مختلفی را تقسیم می کند که هم می تواند به عنوان طرح مدفوع ، جداول و غیره باشد ، بلکه به موجودات هندسی انتزاعی که به عنوان هنر تجسمی کار می کند ، پردازش می شود.

نام پروژه : Fallen Bird, نام طراحان : André Verroken, نام مشتری : Studio Verroken for GESQUIERE & VERROKEN bvba.

Fallen Bird میز قهوه

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.