مجله طراحی
مجله طراحی
حلقه و گوشواره

Droplet Collection

حلقه و گوشواره مجموعه جواهرات Droplet الهام بخش خود از آرامش و زیبایی قطرات آب است. با ترکیب طراحی سه بعدی و روش کار سنتی میز کار ، شکل گیری قطرات روی یک برگ را بررسی می کند. نقره 925 جلا شده سطح انعکاس دهنده قطرات آب را تقلید می کند در حالی که مرواریدهای آب شیرین نیز به طرز بازیگوش در طراحی یکپارچه شده اند. هر زاویه حلقه و گوشواره شکل های مختلفی را نشان می دهد و طرح را متنوع نگه می دارد.

نام پروژه : Droplet Collection, نام طراحان : Lisa Zhou, نام مشتری : Little Rambutan Jewellery.

Droplet Collection حلقه و گوشواره

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.