مجله طراحی
مجله طراحی
صندلی های قهوه و صندلی های

Twins

صندلی های قهوه و صندلی های مفهوم میز قهوه Twins ساده است. یک میز قهوه توخالی دو صندلی چوبی کامل را درون آن ذخیره می کند. سطوح راست و چپ جدول ، در واقع لپ هایی هستند که به منظور اجازه استخراج صندلی ها ، می توان از بدنه اصلی جدول بیرون کشید. صندلی ها دارای پاهای تاشو هستند که باید چرخانده شوند تا صندلی در جای مناسب قرار بگیرد. وقتی صندلی یا هر دو صندلی خارج شد ، درب ها به پشت میز برمی گردند. وقتی صندلی ها خارج هستند ، جدول نیز به عنوان یک محفظه بزرگ ذخیره سازی کار می کند.

نام پروژه : Twins, نام طراحان : Claudio Sibille, نام مشتری : MFF.

Twins صندلی های قهوه و صندلی های

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.