مجله طراحی
مجله طراحی
آرم

Samadara Ginige Personal Identity

آرم هویت شخصی (آرم) سامادارا جینیژ نمادی از سادگی و پختگی است. مونوگرام شیک که شامل مقدمه های او و "g" است در بسیاری از گالری ها و مقالات به نمایش در آمده است. در آرم او که با یک خط ترسیم شده است ، این دو حرف خلاقانه به هم وصل شده و در هم تنیده شده اند و مهارت های طراحی تخیلی او را با لمس زنانگی نشان می دهد. Samadara هم طراح است و هم یک توسعه دهنده. طراحی کلی ، ما را به یاد نماد بی نهایت نشان می دهد که توانایی او در ارائه راه حل های پایان تا پایان از طراحی تا توسعه را نشان می دهد.

نام پروژه : Samadara Ginige Personal Identity, نام طراحان : Samadara Ginige, نام مشتری : Samadara Ginige.

Samadara Ginige Personal Identity آرم

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.