مجله طراحی
مجله طراحی
کیف دستی ، کیف عصرانه

Tango Pouch

کیف دستی ، کیف عصرانه Tango Pouch یک کیف برجسته با طراحی واقعاً خلاقانه است. این یک هنر پوشیدنی است که توسط مچ بند پوشیده می شود و به شما امکان می دهد دست های خود را آزاد کنید. در داخل فضای کافی وجود دارد و ساخت بسته شدن آهنربا تاشو باز و آسان و گسترده ای غیر منتظره را ایجاد می کند. کیسه ساخته شده از چرم پوست گوساله واکس نرم برای لمس فوق العاده دلپذیر دسته و درج های جانبی پفی است که عمداً با بدن اصلی تر ساخته شده از چرم به اصطلاح لعاب دار متناقض است.

نام پروژه : Tango Pouch, نام طراحان : Anne-Christin Schmitt, نام مشتری : Gretchen.

Tango Pouch کیف دستی ، کیف عصرانه

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.