مجله طراحی
مجله طراحی
رستوران باربیکیو

Grill

رستوران باربیکیو محدوده این پروژه در حال بازسازی فروشگاه تعمیر موتور سیکلت 72 متر مربعی موجود در یک رستوران جدید باربیک است. دامنه کار شامل طراحی مجدد کاملی از فضای بیرونی و داخلی است. نمای بیرونی از یک جفت مشبک باربیکی با طرح ساده رنگ سیاه و سفید از ذغال الهام گرفته شده است. یكی از چالش های این پروژه ، قرار دادن نیازهای برنامه نویسی تهاجمی (40 صندلی در منطقه ناهار خوری) در چنین فضای كوچك است. علاوه بر این ، ما باید با بودجه کمی غیرمعمول (40،000 دلار آمریکا) کار کنیم ، که شامل همه واحدهای جدید HVAC و یک آشپزخانه تجاری جدید است.

نام پروژه : Grill, نام طراحان : Yu-Ngok Lo, نام مشتری : YNL Design.

Grill رستوران باربیکیو

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.