مجله طراحی
مجله طراحی
موزه هنر

The Vagrant

موزه هنر معماری موزه هنر شهر جدید تایپه ، که توسط الكساندر رودنیك میلانوویچ به عنوان پرنده جرثقیل در لانه در تراس رودخانه طراحی شده است ، می توان به راحتی از فاصله دور فهمید و از هر نقطه پارک در كنار رودخانه یینگژ قرار گرفت. شکل موزه حرکت حداقلی متعادل جرثقیلها با دهلیز به عنوان ریه های پرندگان است که هوای تازه و نور خورشید مستقیماً وارد موزه می شود. با بال های خود به عنوان یک نمایشگاه نمایشگاه ، و جرثقیل ها به عنوان یک رستوران با مضمون هنری ، میهمانان موزه می توانند از منظره چشم انداز و شهر تایپه در مجاورت لذت ببرند.

نام پروژه : The Vagrant , نام طراحان : Dr Aleksandar Rudnik Milanovic, نام مشتری : Aleksandar Rudnik Milanovic.

The Vagrant  موزه هنر

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.