مجله طراحی
مجله طراحی
حامل بطری چرخ دستی

Baretto

حامل بطری چرخ دستی جعبه پلاستیکی رایج مورد استفاده در طی دهه های گذشته برای حمل بطری های شیشه ای ، با دوام ، کاربردی و همچنین یک وسیله ارتباطی تجاری ، با همان ویژگی های موجود در یک نوار کوچک در حال چرخش در چرخ ها متولد می شود. یک نوار ، یک بطری نگهدارنده به همراه یک میز کار کوچک ، همه به یک شیء واحد ، در یک مقیاس نامحدود از رنگ ها و مارک های قابل تجدید پذیر می باشند ، که در تعداد محدودی از قطعات تولید می شوند. استفاده مجدد از جعبه های پلاستیکی مارک دار باعث می شود احساس پرزرق و برق داشته باشید ، که در عین حال مدرن است این نه تنها مسئله بازیافت است بلکه یک تفسیر مجدد از عملکرد نیز هست.

نام پروژه : Baretto, نام طراحان : boattiverga studio, نام مشتری : boattiverga studio.

Baretto حامل بطری چرخ دستی

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.