مجله طراحی
مجله طراحی
کیف چند منظوره

Collectote

کیف چند منظوره کلکتوت یک کیسه 3 در 1 است که به شما امکان می دهد تا همه چیز را سازماندهی کنید. کیسه مسنجر بزرگ خود را جدا کنید ، در حالی که وسایل مورد نیاز خود را در یک کیف کوچکتر برای سفر ، بازدید از موزه ، کلاس ها ، کار و نمایشگاه حمل کنید. کیسه مسنجر به اندازه کافی بزرگ است که بیش از 5 آلبوم به اندازه نامه ، لپ تاپ و موارد شبانه شما را در خود جای داده است. کلکتوت دارای یک دارنده کارتن چرمی و دو کیسه جداشونده است که با رنگ آستین متفاوت است. این سرویس در بسیاری از شرایط متنوع ، نیازهای همه افراد ، از هنرمندان گرفته تا مدیران را تأمین می کند.

نام پروژه : Collectote, نام طراحان : Yun Hsin Lee, نام مشتری : Collectors Club of New York.

Collectote کیف چند منظوره

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.