مجله طراحی
مجله طراحی
Set Top

T-Box2

Set Top T-Box2 یک دستگاه فنی جدید برای ادغام اینترنت ، چندرسانه ای و ارتباطی است و به کاربران خانگی خدمات تعاملی متنوع از جمله پخش گسترده محتوای اینترنتی و تماس های ویدیویی HD را به کاربران خانگی ارائه می دهد. با اتصال STB به تلویزیون در محیط شبکه خانوادگی ، کاربر می تواند سریعاً یک تلویزیون مشترک را به یک تلویزیون هوشمند ارتقا دهد ، که این امر تجربه سرگرمی عالی AV را برای کاربران خانواده به ارمغان می آورد.

نام پروژه : T-Box2, نام طراحان : Ke Zhang, نام مشتری : Technicolor.

T-Box2 Set Top

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.