مجله طراحی
مجله طراحی
اسکیت برای برف نرم و سخت

Snowskate

اسکیت برای برف نرم و سخت اسکیت برفی اصلی در اینجا با طراحی کاملاً جدید و کاربردی ارائه شده است - در چوب چوب چوب سخت و با دونده های استنلس استیل. یک مزیت این است که می توان از چکمه های چرمی سنتی با پاشنه استفاده کرد ، و به همین ترتیب تقاضای کفش مخصوص کفش وجود ندارد. نکته اصلی تمرین اسکیت ، تکنیک کراوات آسان است ، زیرا طراحی و ساخت با ترکیب خوبی به عرض و ارتفاع اسکیت بهینه می شوند. عامل تعیین کننده دیگر ، عرض دونده هایی است که اسکیت مدیریت را بر روی برف جامد یا سخت بهینه می کنند. دونده ها از جنس استیل ضد زنگ بوده و مجهز به پیچ های فرو رفته است.

نام پروژه : Snowskate, نام طراحان : KT Architects, نام مشتری : Arkitektavirki Kári Thomsen ark.MAA.

Snowskate اسکیت برای برف نرم و سخت

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.