مجله طراحی
مجله طراحی
طراحی نمایشگاه جهانی نمایشگاه برای اسباب بازی

The Wave

طراحی نمایشگاه جهانی نمایشگاه برای اسباب بازی این طرح با الهام از اصل ژاپنی "آرامش فعال" ، عناصر عقلانی و عاطفی را در یک موجودیت ترکیب می کند. معماری از بیرون به نظر می رسد مینیمالیستی و آرام باشد. هنوز هم می توانید نیرویی فوق العاده احساس کنید که از آن بیرون می آید. زیر طلسم آن ، شما کنجکاوی به داخل فضای داخلی می چرخید. هنگامی که داخل خانه هستید ، خود را در یک محیط غافلگیرکننده پشت سر می گذارید که با انرژی پر شده است و پر از دیوارهای رسانه ای بزرگی است که انیمیشن های پرانرژی و انتزاعی را نشان می دهد. به این ترتیب ، این غرفه به یک تجربه به یاد ماندنی برای بازدید کنندگان تبدیل می شود. این مفهوم تعادل نامتقارن را در طبیعت و قلب قلب زیبایی شناسی ژاپن به تصویر می کشد.

نام پروژه : The Wave, نام طراحان : Alia Ramadan, نام مشتری : Toyota Motors Europe.

The Wave طراحی نمایشگاه جهانی نمایشگاه برای اسباب بازی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.