مجله طراحی
مجله طراحی
اقامتگاه

nature

اقامتگاه این خانه برای یک زن و شوهر طراحی شده است. بازگشت به طبیعت. مردم مایل به بیرون رفتن بیشتر ، بیرون از خانه بودن یا اجازه دادن به طبیعت بخشی از زندگی خود هستند تا طبیعت را برای غنی سازی واژگان خانه فراهم کند. نگران نباشید ، طبیعت را در آن جا بگذارید و سوار آن شوید. عناصر غنی و متنوع ، نشان می دهد که چگونه جدایی می تواند در کنار پیچیدگی متراکم وجود داشته باشد ، دقیقاً مانند چندین جنبه گل ، که در نهایت خود را ارائه می دهند ، پس از تفکر زیاد به انتخاب نهایی می پردازند.

نام پروژه : nature, نام طراحان : Yu-Wen Chiu (Vita), نام مشتری : Yuan King International Interior Design Co., Ltd.

nature اقامتگاه

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.