مجله طراحی
مجله طراحی
بشقاب

1hand plate

بشقاب صفحه 1 دست: سرور بهتری باشید. لیوان شراب و بشقاب خود را فقط با یک دست حمل کنید. بشقاب سبک وزن دارد و شکل منحصر به فرد آن میگو با اطمینان در کف دست شما قرار دارد. برای همه نوع وقایع بسیار مفید است. مهمانی ها ، پذیرایی ها ، جشن ها و موارد دیگر. همیشه یک دست آزاد داشته باشید تا غذای خوشمزه و جدیدی را روی بشقاب قرار دهید ، یک دست آزاد برای لرزش دست یا فقط یک دست آزاد برای حرکات. میهمانان خود را تحت تأثیر قرار دهید و بگذارید از سهولت ناگهانی یک بوفه ایستاده لذت ببرند.

نام پروژه : 1hand plate, نام طراحان : ARCHITECT AND MANAGER OF OWN BUSINESS, نام مشتری : Joannes Petersen.

1hand plate بشقاب

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.