مجله طراحی
مجله طراحی
لامپ

Cubeoled

لامپ عمق ، شفافیت و تضاد - CUBE | OLED این اصول نور مرئی را در یک طرح خالص و یکپارچه تفسیر می کند. 12 پانل دیود تابش نور آلی (OLED) شفاف در یک سیستم مختصات متعامد تنظیم شده و در بین 8 مکعب شیشه ای کریستالی نوری / شفاف لمینت شده اند. از طریق مسیرهای مدار شفاف که روی سطوح شیشه ای داخلی اعمال می شود ، پانل های OLED مونتاژ شده داخل یکپارچه با توان الکتریکی تأمین می شوند. با فعال شدن ، آرایه انتگرال این مکعب شفاف را به یک منبع نوری همه جهته تبدیل می کند.

نام پروژه : Cubeoled, نام طراحان : Markus Fuerderer, نام مشتری : Markus Fuerderer.

Cubeoled لامپ

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.