مجله طراحی
مجله طراحی
نصب نوری

Opx2

نصب نوری Opx2 یک نصب نوری است که به بررسی رابطه همزیستی بین طبیعت و فناوری می پردازد. رابطه ای که الگوهای ، تکرار و ریتم هم تشکل های طبیعی و هم عملکرد فرآیندهای محاسباتی را توصیف می کند. هندسه بازگشتی تاسیسات ، کدورت لحظه ای و / یا تراکم شبیه به پدیده رانندگی توسط یک میدان ذرت یا در فن آوری در حالی که به دنبال کد باینری هستند توضیح داده شده است. Opx2 هندسه پیچیده ای را ایجاد می کند و ادراک آن از حجم و مکان را به چالش می کشد.

نام پروژه : Opx2, نام طراحان : Jonathon Anderson + Matthew Jones, نام مشتری : Jonathon Anderson Studio.

Opx2 نصب نوری

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.