مجله طراحی
مجله طراحی
لامپ

ADJUSTABLE

لامپ لامپهای ما پاسخگوی نیازهای خاص هستند ، در عین حال همه کاره و متقابل هستند و همچنین بسیار فراتر از روال روشن / خاموش قرار دارند. این لامپ ها خود را به دنیای مختلفی از ظرافت و درخشندگی وام می سپارند ، البته با وجود طیف گسترده ای از محیط و پتانسیل های موقعیتی در دسترس تا جایی که اجازه دهند تا با روحیه فرد مطابقت داشته باشد. این خط طراحی ویژگی های ذاتی یک محصول کاریزماتیک را شامل می شود ، اگرچه دارای روحیه ای آوانگارد و طراحی خلاقانه است ، در حالی که نمایانگر یک ویژگی جدید است. آیا می توانیم این برداشت ها را با شما در میان بگذاریم؟

نام پروژه : ADJUSTABLE, نام طراحان : E. ROTA JOVANI, نام مشتری : ROTA Y REGIFE SCP.

ADJUSTABLE لامپ

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.