مجله طراحی
مجله طراحی
نمایشگاه ، خرده فروشی ، کتابفروشی

World Kids Books

نمایشگاه ، خرده فروشی ، کتابفروشی RED BOX ID با الهام از یک شرکت محلی برای ایجاد یک کتابفروشی پایدار و کاملاً عملی بر روی یک ردپای کوچک ، از مفهوم "کتاب باز" برای طراحی یک تجربه خرده فروشی کاملاً جدید که از جامعه محلی پشتیبانی می کند استفاده کرد. کتاب های World Kids Books واقع در ونکوور ، کانادا ، اولین نمایشگاه است ، فروشگاه های خرده فروشی دوم و یک فروشگاه اینترنتی سوم. کنتراست جسورانه ، تقارن ، ریتم و موسیقی پاپ رنگ افراد را به خود جلب می کند و فضایی پویا و سرگرم کننده را ایجاد می کند. این یک مثال عالی از چگونگی تقویت ایده ایده کسب و کار از طریق طراحی داخلی است.

نام پروژه : World Kids Books, نام طراحان : Maria Drugoveiko, نام مشتری : World Kids Books.

World Kids Books نمایشگاه ، خرده فروشی ، کتابفروشی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.