مجله طراحی
مجله طراحی
جواهرات

Poseidon

جواهرات جواهری که من طراحی می کنم احساساتم را ابراز می کند. این مرا به عنوان یک هنرمند ، طراح و همچنین به عنوان یک شخص معرفی می کند. محرک ایجاد پوزیدون در تاریکی ترین ساعت های زندگی من زمانی تنظیم شد که احساس ترس ، آسیب پذیر و نیاز به محافظت کردم. در درجه اول من این مجموعه را برای استفاده در دفاع از خود طراحی کردم. حتی اگر این ایده در طول این پروژه محو شده باشد ، هنوز هم وجود دارد. پوزیدون (خدای دریا و "زمین شاکر" ، زمین لرزه در اساطیر یونان) اولین مجموعه رسمی من است و با هدف زنان قدرتمند ساخته شده است ، به این معنی که احساس قدرت و اطمینان به آراسته کننده می دهد.

نام پروژه : Poseidon, نام طراحان : Samira Mazloom, نام مشتری : samirajewellery.

Poseidon جواهرات

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.