مجله طراحی
مجله طراحی
صندلی

The Monroe Chair

صندلی ظرافت چشمگیر ، سادگی در ایده ، راحت ، با پایداری در ذهن طراحی شده است. صندلی مونرو کوششی برای ساده کردن روند تولید در ساخت صندلی است. این پتانسیل از فن آوری های CNC برای بریدن مکرر یک عنصر مسطح از MDF بهره می برد ، سپس این عناصر در اطراف یک محور مرکزی پراکنده می شوند تا یک صندلی پیچیده خمیده را شکل دهند. پای عقب به تدریج در قسمت پشتی و زیر بغل به قسمت جلوی پا قرار می گیرد و زیبایی زیبایی را کاملاً با سادگی فرایند تولید ایجاد می کند.

نام پروژه : The Monroe Chair, نام طراحان : Alexander White, نام مشتری : .

The Monroe Chair صندلی

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.