مجله طراحی
مجله طراحی
کار در خانه

PACO Operation Hub

کار در خانه کارمندان با ارزش ترین گنج برای تجارت هستند. این طرح فضایی هماهنگ و کاربردی را برای آنها فراهم می کند که طولانی ترین زمان در روز بماند. این محیط جذاب و لوکس نه تنها با زیبایی ارائه می شود ، این اثر لذت بخش و خارق العاده نیز الگوی خوبی را برای بازدید مشتری ارائه می دهد که با انتظاراتشان با بازده با کیفیت برندهایشان همگام می شوند. دشوارترین کار همه چیز برای به حداکثر رساندن فضای اداری با استقرار پرتوهای عظیم در سقف بود ... سرانجام یک فضای دو طبقه ساخته شده است تا بتواند منطقه قابل استفاده از 1600 تا 3000 متر مربع را با توجه به سکونت ایجاد کند.

نام پروژه : PACO Operation Hub, نام طراحان : Philip Tse, نام مشتری : PACO Communications.

PACO Operation Hub کار در خانه

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.