مجله طراحی
مجله طراحی
اقامت

Cheung's Residence

اقامت این اقامتگاه با سادگی ، باز بودن و نور طبیعی در ذهن طراحی شده است. ردپای ساختمان منعکس کننده محدودیت سایت موجود است و منظور از بیان رسمی تمیز و ساده است. یک دهلیز و بالکن در ضلع شمالی ساختمان واقع شده است که ورودی و فضای ناهار خوری را روشن می کند. پنجره های کشویی در انتهای جنوبی ساختمان که اتاق نشیمن و آشپزخانه برای به حداکثر رساندن نورهای طبیعی و ایجاد انعطاف پذیری مکانی تهیه شده اند ، ارائه شده است. برای تقویت هرچه بیشتر ایده های طراحی ، چراغ های سبک در سراسر ساختمان ارائه شده است.

نام پروژه : Cheung's Residence, نام طراحان : Yu-Ngok Lo, نام مشتری : YNL Design.

Cheung's Residence اقامت

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.