مجله طراحی
مجله طراحی
برنامه ساعت

Dominus plus

برنامه ساعت Dominus plus زمان را به روشی اصلی بیان می کند. مانند نقاط روی قطعه های دومینو ، سه گروه نقطه نشان می دهد: ساعت ، دهها دقیقه و دقیقه. زمان روز را می توان از رنگ نقاط مطالعه کرد: سبز برای AM؛ زرد برای PM. این برنامه شامل یک تایمر ، یک ساعت زنگ دار و صدا و سیما است. همه عملکردها با لمس نقاط گوشه ای گسسته قابل پیمایش هستند. این یک طراحی اصلی و هنری بود که چهره زمان واقعی قرن بیست و یکم را به نمایش می گذارد. این در یک همزیستی زیبا با موارد دستگاه های قابل حمل اپل طراحی شده است. این رابط کاربری ساده با تنها چند کلمه ضروری برای بهره برداری از آن دارد.

نام پروژه : Dominus plus, نام طراحان : Albert Salamon, نام مشتری : .

Dominus plus برنامه ساعت

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.