مجله طراحی
مجله طراحی
طراحی نمایشگاه

First Photographs of Hong Kong

طراحی نمایشگاه مدل های نشانگر چراغ قوه برای راهنمایی بازدید کنندگان به ورودی سالن نمایشگاه که یک مدل دوربین غول پیکر سفید در انتظار آن است ، تنظیم شده است. در جلوی آن ، بازدید کنندگان می توانند منظره ای از عکس سیاه و سفید اوایل هنگ کنگ و نمای بیرونی فعلی محل نمایشگاه را مشاهده کنند. چنین تنظیماتی دلالت بر این دارد که بازدید کنندگان می توانند هنگ کنگ قدیمی را از طریق دوربین غول پیکر مشاهده کنند و از طریق این نمایشگاه تاریخچه عکاسی هنگ کنگ را کشف کنند. غرفه های داخلی روتونی و غرفه های داخلی به نمایش گذاشته شده اند تا عکس های تاریخی و همچنین نشان از "شهر ویکتوریا" را به نمایش بگذارند.

نام پروژه : First Photographs of Hong Kong, نام طراحان : Lam Wai Ming, نام مشتری : Hong Kong Photographic Culture Association; Cécile Léon Art Projects.

First Photographs of Hong Kong طراحی نمایشگاه

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.