مجله طراحی
مجله طراحی
چراغ میز قابل تنظیم

Poise

چراغ میز قابل تنظیم ظاهر آکروباتیک Poise ، یک لامپ جدول که توسط Robert Dabi از Unform.Studio طراحی شده است بین ایستا و پویا و حالت بزرگ یا کوچک تغییر می کند. بسته به نسبت بین حلقه روشن آن و بازوی نگهدارنده آن ، یک خط تقاطع یا مماس به دایره رخ می دهد. هنگامی که در قفسه بالاتر قرار گرفت ، حلقه می تواند قفسه را باز کند. یا با کج شدن حلقه ، می تواند دیواره اطراف را لمس کند. هدف از این قابلیت تنظیم این است که مالک را به طور خلاقانه درگیر کرده و متناسب با سایر اشیاء اطراف آن با منبع نور بازی کند.

نام پروژه : Poise, نام طراحان : Dabi Robert, نام مشتری : unform.

Poise چراغ میز قابل تنظیم

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.