مجله طراحی
مجله طراحی
چراغ میز قابل تنظیم

Poise

چراغ میز قابل تنظیم ظاهر آکروباتیک Poise ، یک لامپ جدول که توسط Robert Dabi از Unform.Studio طراحی شده است بین ایستا و پویا و حالت بزرگ یا کوچک تغییر می کند. بسته به نسبت بین حلقه روشن آن و بازوی نگهدارنده آن ، یک خط تقاطع یا مماس به دایره رخ می دهد. هنگامی که در قفسه بالاتر قرار گرفت ، حلقه می تواند قفسه را باز کند. یا با کج شدن حلقه ، می تواند دیواره اطراف را لمس کند. هدف از این قابلیت تنظیم این است که مالک را به طور خلاقانه درگیر کرده و متناسب با سایر اشیاء اطراف آن با منبع نور بازی کند.

نام پروژه : Poise, نام طراحان : Dabi Robert, نام مشتری : unform.

Poise چراغ میز قابل تنظیم

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.