مجله طراحی
مجله طراحی
صندلی

Everyday chair

صندلی استاد برونو مناری ادعا کرد که در جهان "صندلی های بیشتری از الاغ وجود دارد". چرا پس از آن صندلی دیگری بکشید؟ در حال حاضر صندلی های خوب زیادی وجود دارد ، برخی بد ، برخی راحت ، برخی دیگر کمی کمتر. بنابراین ، با تصور شیئی که از هر سبکی روایت شود ، داستان کمی را نشان دهد و لبخندی به لب بکشد ، صندلی روزمره فکر شده است. کنجکاو است که بدون تمایز به عقیده یا نزول ، همه افراد هر روز با یک رضایت روی صندلی و سرامیک سفید می نشینند ... شخصیت بازیگوش آن به یک دعوت برای نشستن و گرفتن مدتی برای استراحت تبدیل می شود.

نام پروژه : Everyday chair, نام طراحان : Federico Traverso, نام مشتری : MYYOUR.

Everyday chair صندلی

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.