مجله طراحی
مجله طراحی
بازی تخته

Orbits

بازی تخته Orbits یک بازی هیئت مدیره با الهام از فضا است که هدف آن توسعه تفکر استراتژیک و هماهنگی دست و چشم است. این بازی باعث بهبود منطق ، حس کنشی و هوش فضایی می شود. این بازی تنوع بی پایان از ترکیب ها را ارائه می دهد. مدار برای 2-4 بازیکن و افراد 8 ساله و بالاتر مناسب است. هدف از این بازی تثبیت همه منحنی های مدار بدون تماس آنها با دیگران است. حرکت مناسب عبور از منحنی بالا یا زیر منحنی تثبیت شده قبلی است. در صورت تماس با منحنی با دیگر ، نوبت به بازیکن بعدی منتقل می شود. استراتژی خود را برنامه ریزی کرده و با منحنی ها تماس نگیرید!

نام پروژه : Orbits, نام طراحان : Altug Toprak and Ezgi Yelekoglu, نام مشتری : Orbits.

Orbits بازی تخته

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.